Thursday, December 29, 2016

Rohekoer

Täitsa ootamatult saabus mulle tellimus jumala võõralt inimeselt - tahtis saada veel enne jõule nn Jüri Arraku stiilis koera. Saatis mulle pildi ka - pidi olema umbes selline, pikk, peenike ja rohelist värvi.
 

Ma tegelikult pikalt kahtlesin, kas võtan endale selle suure ülesande - koer pidi olema nimelt 45 cm pikkune, suurem, kui ma eales teinud olen. Aga kuna ülesehituselt tundus ta üsna lihtne - lihtsalt üks pikk vorst, jalad ja kõrvad küljes -, otsustasin ikka proovida. Tulemus oli selline. Tundus, et klient jäi rahule. Ja mis võiks olla parem tänu kui tellija rahulolu!

 
 
Pidin koera pärast tööd üle andma ja seega võtsin ta tööle kaasa. Kolleegid tegid muidugi tema kulul kohe natuke nalja ka ;) Jõululaadal oli meil hoidistevahetus, et võtad kodust mõne hoidise kaasa ja saad selle vahetada kellegi teise hoidise vastu. Pärast laata sai hoidistevahetusest vähekese valgendaja ja markeri abiga sujuvalt hobustevahetus :D
 

No comments:

Post a Comment